Blues on Blues dördüncü kez Bergama Vapuru’nda
İzmir Büyükşehir Belediyesi tarafından dördüncü kez düzenlenecek “Blues on Blues” etkinliği, 21 Şubat Cumartesi günü Konak İskelesi’nden hareket edecek Bergama Vapuru’nda yapılacak. Etkinlikte blues müziğin sevilen gruplarından The Old Ramblers sahne alacak.İzmir Büyükşehir Belediyesi, kentte kültür ve sanatı farklı mekânlarda...
Haberi Oku