1. Haberler
  2. Kültür & Sanat
  3. Başkan Çerçioğlu Didim’de Vatandaşları ‘Yaza Merhaba Konseri’ ile Buluşturdu

Başkan Çerçioğlu Didim’de Vatandaşları ‘Yaza Merhaba Konseri’ ile Buluşturdu

featured
baskan-cercioglu-didimde-vatandaslari-yaza-merhaba-konseri-ile-bulusturdu.jpg
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Çerçioğlu, kültür ve sanat etkinliklerini kentin dört bir yanında vatandaşlar ile buluşturmaya devam ediyor.

Aydın Büyükşehir Belediye Başkanı Özlem Çerçioğlu’nun öncülüğünde düzenlenen ‘Yaza Merhaba Konserleri’ sürüyor. Nazilli’de gerçekleştirilen ilk etkinliğin ardından konserlerin şimdiki adresi de Didim oldu. Sevilen grup Kolpa, Didim Atatürk Kültür Merkezi’nde vatandaşlarla buluştu. Yoğun katılımla gerçekleştirilen konserde Kolpa, unutulmaz şarkılarını Didimliler için seslendirdi.

Konsere katılan vatandaşlar, yaz akşamına renk katan etkinlikten dolayı Başkan Çerçioğlu’na teşekkür etti.

Yaza Merhaba Konserleri, kent genelinde vatandaşlarla buluşmayı sürdürecek.  Etkinliklerin bir sonraki durağı 30 Haziran Salı günü Efeler ilçesinde bulunan Tekstil Park olacak. Konserde sevilen sanatçı Aydilge sahne alacak. Konser saat 21.30’da başlayacak.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Başkan Çerçioğlu Didim’de Vatandaşları ‘Yaza Merhaba Konseri’ ile Buluşturdu

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Edin