1. Haberler
  2. Eğitim
  3. Başkan Sandıkçı Öğrencilerin Karne Sevincini Paylaştı

Başkan Sandıkçı Öğrencilerin Karne Sevincini Paylaştı

featured
baskan-sandikci-ogrencilerin-karne-sevincini-paylasti.jpg
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Canik Başalan İlkokulu öğrencilerinin karne sevincine ortak oldu.

Canik Belediye Başkanı İbrahim Sandıkçı, Canik Başalan İlkokulu’nda gerçekleştirilen karne töreninde öğrencilerle bir araya geldi. Öğrencilerin karne sevincini paylaşan Başkan İbrahim Sandıkçı, öğrencilerle yakından ilgilenerek onları başarılarından dolayı tebrik etti. Renkli görüntülere sahne olan karne töreninde öğrencilerin Başkan İbrahim Sandıkçı’ya heyecanla karnelerini gösterdiği ve hatıra fotoğrafı çektirdiği anlar ise yüzleri gülümsetti. Eğitim yolculuğunun her aşamasında öğrencilerin yanında olmayı sürdürdüklerini ifade eden Başkan Sandıkçı, “Karne heyecanı yaşayan tüm öğrencilerimizi canıgönülden tebrik ediyor, çocuklarımız için gecesini gündüze katan öğretmenlerimize ve ailelerimize teşekkür ediyorum” dedi.

Bilim ve Teknoloji Dolu Tatil

Canik Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü’nde yaz tatili döneminde öğrencileri deney ve gözlem etkinliklerinin yer aldığı atölye çalışmalarıyla bir araya getirmeye devam edeceklerini kaydeden Başkan Sandıkçı, “Yaz tatili döneminde öğrencilerimizi bilim ve teknoloji etkinlikleriyle buluşturmayı sürdüreceğiz. Canik Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsümüzde gerçekleştireceğimiz atölye çalışmalarıyla çocuklarımızla bilim ve teknoloji yolculuğunda tatil sevincini paylaşacağız. Keşif alanlarımızda düzenleyeceğimiz birçok aktivite eşliğinde gençlerimizin ve çocuklarımızın eğlenirken yeni bilgiler öğrendiği bir tatil sürecini geride bırakmalarına katkı sunacağız. Ailelerimizin katılımıyla gerçekleştireceğimiz etkinliklerimizin yanı sıra ayrıca ‘Hayallerine Sınır Yok’ ve ‘Enerji Avcıları’ projelerimizle de gençlerimizle buluşacağız” şeklinde ifade etti.

Gelenek Devam Ediyor

Yaz tatili döneminde “Haydi Güle Oynaya Camiye Gel” projesiyle camilerin çocukların sesleriyle şenleneceğine değinen Başkan Sandıkçı, “Bu yaz tatili döneminde de çocuklarımızla, gençlerimizle ve ailelerimizde camilerimizin manevi atmosferinde bir araya gelmeyi sürdüreceğiz. Camilerimiz çocuklarımızın ve gençlerimizin sesleriyle dolacak, onların neşeleriyle şenlenecek. ‘Haydi Güle Oynaya Camiye Gel’ projemizin başvuruları devam ediyor. Çocuklarımızı ve gençlerimizi birbirinden özel hediyelerle buluşturacağımız projemizde 7’den 70’e hep birlikte unutulmaz anlara ortak olacağız” diye konuştu.

Karne törenine ayrıca Canik Kaymakamı Şeref Aydın, Canik İlçe Milli Eğitim Müdürü Zahit Köseoğlu, protokol üyeleri, öğretmenler ve aileler de katıldı. Tören, Canik Belediyesi’nin Canik Özdemir Bayraktar Keşif Kampüsü tarafından gerçekleştirilen bilim gösterilerinin ardından son buldu.

 

Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

0
mutlu
Mutlu
0
_zg_n
Üzgün
0
sinirli
Sinirli
0
_a_rm_
Şaşırmış
0
vir_sl_
Virüslü
Başkan Sandıkçı Öğrencilerin Karne Sevincini Paylaştı

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Bizi Takip Edin